Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Freitag, 27. Februar 2015

Maybelline Dream Wonder Nude


Hallo meine Lieben!
Auf dieses Produkt war ich echt gespannt und ich freue mich, dass es nun auch in Deutschland erhältlich ist!
Bei meinem letzen dm-Besuch habe ich mir diese Foundation angeschaut und gleich gekauft. Ich habe mich für die Nuance 10 Ivoire entschieden, also die hellste von den fünf bei uns erhältlichen Farben. 20ml kosten 9,95€. Allgemein mag ich keine Drogerie Foundations! Nicht weil diese schlecht sind, nur meistens ist die hellste Nuance für mich viel zu dunkel, der Unterton ist zu gelb oder die dunkeln oft nach!

Hej dziewczyny!
Ten podklad bardzo mnie ciekawil i ogromnie wzbudzil moje zainteresowanie. Amerykanskie bloggerki zachwalaja go za jego lekkosc i krycie. Wiec podczas ostatnich zakupów w dm´ie oczywiscie sie na niego skusilam. Mój kolor to 10 Ivoire czyli najjasniejszy z pieciu u nas dostepnych odcieni. 20 ml kosztuja 9,95€. 
Ogólnie nie uzywam drogeryjnych podkladów! Nie dlatego, ze ich nie lubie, tylko dlatego, ze nawet najjasniejszy odcien jest z reguly dla mnie za ciemny, za zólty a do tego podklady drogeryjne lubia ciemniec po nalozeniu.







Optisch sieht der Flakon sehr schön aus, erinnert mich an einen Wassertropfen. Der Applikator sieht ebenfalls sehr interessant und ansprechend aus. Die Anwendung ist auch sehr einfach. Man sollte den Flakon sehr gut schütteln und mit dem Applikator direkt auf die gewünschte Gesichtspartie auftragen. Aus hygienischen Gründen lasse ich die Foundation auf meine saubere Hand tropfen und mit dem Beauty Blender trage ich die anschließend im Gesicht auf.
Die Foundation ist sehr flüssig und durch diese flüssige Konsistenz lässt die sich gleichmäßig im Gesicht verarbeiten. Nach dem Auftrag sieht die etwas "nass" aus und mit dem Abpudern muss man abwarten. Das Tragegefühl ist sehr angenehm, die Foundation ist ultra leicht, nur leider betont die Foundation meine Poren und die Deckkraft ist nicht zu stark.

Optycznie flakon prezentuje sie bardzo ciekawie i przypomina krople wody, równiez aplikator ma ciekawy ksztalt i wyglad. Podklad naklada sie bardzo latwo. Nalezy mocno potrzasnac flakonem i bezposrednio aplikatorem nanosic go na twarz. Jednak z higienicznych wzgledów, nakladam podklad na czysta dlon i z dloni pobieram go zwilzona gabeczka Beauty Blender i rozprowadzam po twarzy. 
Podklad jest bardzo plynny, wiec dzieki swojej rzadkiej konsystencji nie tworzy on na buzi typowej maski i daje sie ladnie i równomiernie nalozyc. Po nalozeniu jest on chwilowo "mokry" i z przypudrowaniem buzi trzeba chwilke odczekac. Podklad jest delikatny, przyjemny i nie wyczuwam go na buzi. Nie ma mocnego krycia, wiec kazde niedoskonalosci skóry niestety nie beda przez niego dobrze przykryte. Do tego podklad podkreslil moje pory.






1. Nacktes Gesicht nur mit meiner Tagespflege 
    Twarz tylko z kremem na dzien

2. Gleich nach dem Auftragen
    Twarz zaraz po nalozeniu podkladu

3. Komplett geschminkt / die Foundation ist gut eingezogen
    Podklad dobrze wchloniety

4. Mit Puder abgepudert
    Twarz przypudrowana pudrem 


Foundation nach 6 Stunden 
Podklad po 6 godzinach noszenia 


Nach 6 Stunden glänzt mein Gesicht total, besonders auf meiner T-Zone und auf der Nase ist die Foundation komplett abgegangen. Die Reste haben sich in meinen Nasenflügeln abgesetzt und die Poren sind total verstopft und betont. 
Für meine Mischhaut ist die Foundation leider nicht so gut geeignet. Allerdings hat mich die Nuance sehr positiv überrascht, da die für meine sehr helle Haut sehr gut geeignet ist. 
Ich denke, dass die Maybelline Dream Wonder Nude perfekt für alle, die normale oder trockene Haut haben, sein wird!

Kennt ihr die Foundation?
Was sagt ihr?

Liebe Grüße
Eure Karo


Po 6 godzinach noszenia podkladu moja twarz blyszczy sie a szczególnie jej strefa T. Na nosie podklad starl sie calkowice, a jego resztki osadzily sie w bruzdzie nosowej. Powlazil w pory i je jeszcze bardziej podkreslil. Fuj! 
Niestety dla mojej mieszanej skóry jest on totalna porazka! Jedynie co mnie bardzo mile zaskoczylo, to jego kolor, który naprawde ladnie wtopil sie w moja skóre i nie sciemnial! 
Mysle, ze dla normalnej jaki i dla suchej skóry, która nie wymaga mocnego krycia bedzie on idealny!


Znacie ten podklad?
Jest on juz w Polsce dostepny?

Pozdrowionka
Karo

U Dolly *KLIK* mozecie przeczytac dobra recezje. Ona ma cere normalna z tendencjami do suchej.


Kommentare:

  1. u mnie pewnie też powłazi w pory:( ale kolor fajny:) i tak mam ochotę go przetestować, mam nadzieję, że w końcu pojawi się w Polsce:)

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. moge Ci chetnie go odlac i przyslac :) napisz mi maila albo na insta priva! :)

      Löschen
  2. W UK jest, ale skoro taki słabeusz, to raczej się nie skuszę, ja jak wiesz mam mieszaną skórę z tendencją do przesuszania, chociaż ostatnio płata mi figle i idzie jeszcze bardziej w stronę suchej, ale wolałabym coś, co wytrzyma dłużej, niż 6 godzin i nie będzie właziło w każdy zakamarek twarzy :D
    A z innej beczki - testowałaś ten nowy Nude Air z Diora? Jeśli tak to co o nim sądzisz? I jaki jest Twój najulubieńszy ze wszystkich podkład? Za co go lubisz? Mamy podobną skórę, ale chyba nigdy Cię o to nie zapytałam :D

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. Jest slabeusz ...a szkoda bo...tym razem mnie BARDZO KOLOR mile zaskoczyl! Pierwszy podklad z drogerji , który jest jasny i ladnie dopasowuje sie do skóry :)
      Nie,jeszcze go nie testowalam bo podejrzewam, ze bedzie u mnie porazka!
      Wlasnie ze wzgledu na moja mieszana skóre... szczególnie strefa T i okolice kolo nosa bardzo szybko sie swieca! Tragedia!
      Najulubienszy ...podzielmy je na :
      1. mocno kryjace : MAC Studio Fix Fluid
      2. na lato : Chanel Vitalumiere Aqua i MAC Face & Body foundation ( rewelacja!!! )
      3. dobrze kryjace : Chanel Vitalumiere Loose Foundation
      4. na codzien, srednio kryjace : Armani Lasting Silk #2 - to mój ulubieniec na jesien i zime
      5. lekkie krycie : Dior Diorskin Nude BB Creme 001
      To tyle :)

      Löschen
    2. Dziękuję za tak długą wypowiedź :*
      Ten Nude Air przetestuj sobie z ciekawości, ale ja go nie polubiłam, jest bardzo podobny do Chanel Perfection Lumiere Velvet, ale ten Chanelowy jest lepszy, ładniej wygląda, lepiej się trzyma i ogólny efekt jakiś taki lepszy, ale wiesz, że ja zawsze jestem za tym, żeby testować na sobie, więc może akurat Tobie by ten Nude Air się spodobał:)
      Tego Macowego Fix Fluid nie miałam, chociaż ostatnio jak miałam okazję być w MACu stacjonarnym wzięłam próbkę, ale wzięłam najjaśniejszy, jaki był NW10 i on jest dla mnie za jasny, myślę, że gdyby był NC13 (ale takiego koloru nie ma...), to to byłby mój, ale z ciekawości następnym razem jak mi się uda to wezmę NC15 dla spróbowania i może NW13:) A powiedz mi Kochana, czy Ty widzisz między Studio Fix z MACa a Estee Double Wear jakąś różnicę, czy one są tak samo ciężkie? (bo za Estee ostatnio nie przepadam przez tą jego ciężkość).
      Vitalumiere Aqua właśnie też teraz testuję i jestem bardzo na tak, chociaż moja skóra dziwnie się przesuszyła i minimalnie mi podkreśla suche skórki, ale wciąż mi się podoba, więc zastanowię się nad pełnowymiarowym, a jak jest z kryciem w tym Face&Body? I jaki kolor dla nas? :D
      Chanel Loose sobie odpuściłam, bo moja skóra nie lubi suchych podkładów, ani mineralnych, wiesz, co mam na myśli, a Armani Lasting Silk nr 2 zdenkowałam w tym miesiącu i nie odkupię, kiedyś go lubiłam, ale jakoś tak przestał mnie zadowalać, schodził mi za szybko z twarzy i jakiś taki dziwny był, choć na początku piałam w zachwytach :) Co do BB Diorka to dla mnie 001 był mocno za różowy, z kolei już 002 za ciemny...

      Löschen
    3. Face&Body jest bardzo delikatny ale można go super nałożyć warstwowo wiec uzyskasz pożądane krycie ;-)
      Studio Fix nie robi az takiej maski i nie zapycha mnie tak jak to robił EL :-/ no jego to tylko nakładam beauty blenderem wlasnie zeby uzyskać dobre ale nie przesadne krycie.
      Szkoda ze BB diora 001 za różowe dla Ciebie , ja go na lato lubie. I na zmianę z Face&Body używam ;-)

      Löschen
  3. Kolejna bez zmarszczek!:)
    Dolly chyba pokazywała go na insta i mowila,ze jest love ale ona ma normalna cerę wiec moze dlatego.

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. hahahah :D :D mam zmarchy mam!
      ale dziekuje :)))) ciesze sie, ze ich nie widzisz ;D
      Love u mnie ma za kolor, za jego lekkosc i za rozprowadzanie ....no ale nie trzyma sie u mnie.
      Dzis próbowalam z baza od benefitu i tez kiepsko...swiece sie jak psie jajka! hahahah!

      Löschen
    2. Tak, dla mnie jest idealny ! Kocham go - tez napisałam pościk ale musze zdjecia zrobic i wtedy sie ukaże. Amerykanki nawet te z tłusta cera sie nim zachwycają - ale tak jak Karo piszesz, kazdy musi tez sprobowac ,m

      Löschen
    3. Gdybym sie tylko błyszczała to by było jescze do przeżycia ale on mi całkiem z nosa zszedł i to juz lipa... Ale konsystencja jest super i kolor tez :-) polecam go innym co nie maja takich problemow ze strefą T

      Löschen
    4. Widziałam video jednej dziewczyny na YouTube z tłusta cera i mówiła, ze super, ale wiadomo jak to jest - trzeba na sobie sprobowac ! Mnie sie wydaje, ze on jest jakby za cienki w konsystencji na wlasnie taka cere jaka Ty masz - szkoda - No ale jest duzo innych na rynku ktore sa dobre dla Ciebie Karo <3

      Löschen
    5. Szkoda! wlasnie dlatego ze ma super konsystencje,nie zapacha i kolor jest swietny :D
      Jest troszke ich ale kochana, zanim je znalazlam to tony wypróbowalam!

      Löschen
  4. drogeryjne podkłady również są dla mnie zbyt ciemne :) A te jasne z reguły wcale nie kryją. Nie znam podkładu idealnego, używałam przez jakiś czas najjaśniejszego odcienia podkładu Revlon, jednak czuje się w nim jak w masce i nadaje się tylko na większe wyjścia (zapycha) :( Podejrzewam, że ten również by się u mnie nie sprawdził, ze względu na to ze szybko się ściera :) Nie widziałam go nigdzie w Polsce, chyba jeszcze nie jest dostępny

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. Ja kilka razy próbowałam im dać szanse ale niestety kończyło to sie porazka :-/ jescze w miarę dobry jest bourjois healthy mix ale tez szału nie ma . Moze jeszcze dojdzie do PL

      Löschen
  5. Das Verpackungsdesign gefällt mir sehr gut ,sieht schick aus!
    Für mich wäre die Foundation leider auch nicht geeignet ,brauche stark deckendes Make up :)

    Wünsche dir ein schönes Wochenende ,lg

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. Mir auch <3 Schade nur dass der nicht so gut hält :-( weil die Konsistenz und die Farbe sehr schön sind
      Liebe Grüße

      Löschen
  6. Mnie bardzo zaciekawił ten podkład, gdy pokazała go na IG Dolly. Niestety wyczytałam, że w Pl nie jest dostępny i póki co nie będzie. Na Twojej buzi wygląda ładnie. Ty masz taką piękna cerę. Ciekawe czy u mnie by sie sprawdził. Buziaki kochana :)***

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. Kochana ja mam sporo popękanych naczynek wiec nie ładnie to wyglada ... Do tego rozszerzone pory :-(
      Tak jak ci na Insta pisałam chętnie ci odleję i przyśle :-***

      Löschen
  7. Swietnie sie prezentuje. Mąż w przyszłym tyg wybiera sie soe Berlina, wiec podeśle go do Rossmana po ten podklad. Cena bardzo fajna:)

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. Cena taka fajna tylko w dm' ie. Podejrzewam ze w Rossmannie bedzie droższy :-D
      Myśle ze jezeli Ci sie Diorek spodobał to ten tez bedzie dobry dla Ciebie :-)

      Löschen
  8. Bardzo ładnie wygląda na Twojej buzi, bo ładna to buzia jest:)

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. Ślicznie Ci dziękuje :-) mógłby sie dłużej trzymać to by jeszcze fajniej było :-D

      Löschen
  9. szkoda :) ale skoro Tobie nie pasuje to ja nawet nie będę się na niego łasić, bo my z grubsza podobne mamy cery :)
    choć kolor jak mówisz zaskakuje, dla mnie też zawsze za ciemne

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. No podobne cery mamy obręb sam problem ze strefą T :-D
      Moge Ci go przysłać z paczka na swieta wielkanocne :-D jak masz ochotę go wypróbować. Daj znac. Bo konsystencja jego jest super no i kolor który nie ciemnieje a bardzo ładnie sie w skore wtapia :-*

      Löschen
    2. To super Dolluś :-) gdyby nie to ze tak kiepsko po kilku godz wyglada i ze zszedł mi z nosa to tez bym go bardzo lubiła!

      Löschen
    3. wiem Dolluś wiem :) Ty masz znów kompletnie inna cerę i kochasz Star a ja niecierpię hyhyhy
      z chęcią sprawdzę odlewkę :) na razie kusi mnie jeszcze nowy Diorek, chcę popróbować i przyniosłam sobie próbki UD naked skin i EL Perfectionist - szukam czegoś nowego na wiosnę, jak mi nic nie podpasuje to lecę do MAC po Pro Longwear - może nie najlżejszy, ale idealnie kolorystycznie w końcu coś dobrane

      Löschen
  10. Schade, dass die Foundation nicht so gut ist. Für meine Mischhaut ist dann leider auch nichts. Ich war eigentlich recht neugierig darauf und hatte gehofft sie würde dich überzeugen, da man so helle Foundations wirklich selten in der Drogerie findet.

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. Finde ich auch :-( ich werde den weiter benutzen aber überzeugt bin ich leider nicht :-/
      Liebste Grüße

      Löschen
  11. Oj, szkoda, że się nie spisał :(
    Ja teraz przeżywam fascynację EL Double Wear'em ♥ Uwielbiam to, że trzyma się nienagannie bardzo długo i że ma idealny dla mnie odcień, i że nie podkreśla zmarch i suchych skórek :)

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. Bardzo :-/ bo duże nadzieje w nim miałam :-)
      To super ! Tez daaaawno miałam EL DW ale przerzuciłam sie na MACa który mnie tak nie zapycha bo EL to robił :-/

      Löschen
  12. Ja bardzo rzadko używam podkładów, ale u nas to go chyba nawet nie ma, może to i lepiej...

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. A czemu ? Skupiłabys sie ? Hihi ;)

      Löschen
  13. To coś na kształt Maybelline LDream Satin Liquid chyba. Tak mi się przynajmniej kojarzy. Tamten do suchej cery był świetny.

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. Ten u suchej skory tez by sie super spisał :-)

      Löschen
  14. This is sooo beautiful! I would love to try this in the future, the finish is so natural and the color matches you very well!

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. The finish is really great !!! But this Foundation is nothing for oily or combination skin :-/

      Löschen
  15. Nadaje ładny koloryt ale po 6 godzinach wygląda naprawdę okropnie :)

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. No niestety :-(((( a szkoda bo bardzo przyjemny to podkład

      Löschen
  16. Szkoda, że podkład się nie spisał... Ja go właśnie wczoraj widziałam w drogerii po raz pierwszy.
    Lubię takie lekkie wodniste podkłady, obecnie zachwycam się Nude Air od Diora :-)

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. Bardzo szkoda bo miałam w nim tyle nadzieji na cis lekkiego i przyjemnego co fajnie bedzie na mojej skórze wyglądało. Dla mnie Nude Air jest za ciemny a 010 u nas nie na :-/

      Löschen
  17. Jesli podkreśla pory to ja od niego z daleka, ale kolorek faktycznie ma ładny.

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. Kolorek i konsystencja zadowalają mnie ale trwałość i to ze podkreśla pory juz nie !!!

      Löschen
  18. Słowo Nude w podkładzie działa na mnie pobudzająco, cytując Joannę Krupę jest ono hipnotajzing :D, szkoda że taki nietrwały, ja generalnie za podkładami Mayballine nie przepadam. Wszystkie robią mi ciastolinę na buzi :)

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. Hehe ;-) hipnotajzing brzmi fajnie :-D
      Bardzo szkoda :-(

      Löschen
  19. nie wiedziałam ,że Maybelline ma takie podkłady :)
    Tulę Kochana na miłe popołudnie sobotnie :)
    Buziam Miniu :*

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. No u nas to cieplutka jeszcze nowość :-)
      Buziaki Miniu i miłej niedzieli

      Löschen
  20. Też mam mieszaną cerę, więc domyślam się że wypadnie podobnie. Jestem ciekawa czy w ogóle pojawi się w Polsce.

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. Moze być podobnie , szczególnie jezeli masz tez tak tłusta strefę T jak ja :D tez jestem ciekawa? U nas tylko 5 kolorów wprowadzili a w USA jest ich 12!

      Löschen
  21. Beautiful post, really interesting...thx for sharing!

    AntwortenLöschen
  22. Dla mnie jest ideałem - lepszy od Dior Star:) ale ja mam normalna sucha. Widziałam jednak kilka osob z cera tłusta ktore zachwalają ! Mysle, ze to ten typ ktory trzeba sprobowac na sobie - buziaki :-****

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. Super! Chciałabym zeby był dla mnie tez ideałem :-) no ale niestety nie podołał! Próbowałam nawet z bazą od smashbox i benefit ale tez wymiękał :-/
      Buziaki i czekam na Twoją recenzje :-*****

      Löschen
    2. Dzis zdjecia bede pstrykać :) buziaki i miłego dnia kochana

      Löschen
    3. Ciesze sie bardzo <3 buziaczki i milego wieczorku :******

      Löschen
  23. Jeśli chodzi o drogeryjne podkłady to lubię jedynie Borjous Healhy MIx i Revlona :) Nie lubię jak wchodzi w porzyska bleh :D u mnie bolączką są też suche skórki ;)

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. Bourjois tez mam i jest fajny ale tez błyszcze sie po kilku godzinach :-( revlona lubiłam bardzo ale zaczął u mnie ciemność po nałożeniu i wyglądało to plamiasto :-(

      Löschen
  24. ich habe die Foundation bisher nur auf einigen Blogs und noch nicht im Laden gesehen, aber werde sie mir auf jeden Fall mal ansehen - die Deckkraft scheint für mich optimal zu sein, nur bei der Farbe/Helligkeit muss ich mal sehen. Und natürlich hoffen, dass meine Haut sie besser "aufnimmt" :D

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. Die ist wirklich toll nur leider nicht für meine Mischhaut geeignet :( was ich aber auch sehr schade finde :D
      Ich drücke die Daumen , dass die bei dir besser wird :))))

      Löschen
  25. Flakonik mi przypomina takie starodawne perfumy, chyba moja babcia miała coś podobnego :)
    Lubię lekkie podkłady, ale włażenia w pory i świecenia jak latarenka już bardzo nie! Fuj! :)

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. Wlasnie mialam w nim nadzieje ale co...lipa!
      Szkoda bo molor naprawde super i konsystencja znakomita mimo, ze to drogeryjny prodklad ;D
      Buziaki :****

      Löschen
  26. Impressive result, very uniform love it!

    A kiss keep in touch that does not talk much.

    AntwortenLöschen
  27. Die Verpackung ist chic, aber ich habe tendenziell sehr fettige Haut und glänze sehr schnell. Daher wird es nicht meine Foundation. Es freut mich aber sehr, dass nun auch Drogiermarken feststellen, dass es unter uns sehr viele Blassnasen gibt.

    Wünsche Dir einen guten Start in die neue Woche liebe Karo!

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. Ich denke, der wird auch leider nix für dich ;D jaaa! das freut mich auch sehr! Ich bin soooo hell, dass ich im Drogerie nix passendes für mich finden kann :(
      Liebste Grüße & Bussi meine Liebe :*

      Löschen
  28. Ojej, szkoda, że się nie sprawdził :( tym bardziej, że sporo napracowałaś się przy poście o tym gagatku :*

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. bardzo szkoda bo zapowiadal sie tak dobrze :D
      buziole :***

      Löschen
  29. Hallo liebe Karo,

    sehr interessant Review mit schönen Fotos! Für mich wäre diese Foundation dann wohl auch nichts, weil ich ebenfalls eine Mischhaut habe, die schnell zum Glänzen neigt.

    Ganz liebe Grüße
    Anja

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. Vielen lieben Dank meine liebe Anja :)
      Echt schade, ich dachte, dass die richtig gut wird...
      Liebste Grüße & schönen Abend noch :*

      Löschen
  30. Nie lubię całkowitego matu, ale błysk jaki powoduje ten podkład jest kiepski...

    AntwortenLöschen

Blog template designed by SandDBlast